Over Social Manners
“Online marketing? Ik weet niet hoe ik dat in moet zetten.” Die zin hoorde Enzo, de oprichter van Social Manners, drie jaar geleden voor het eerst toen hij langs de zijlijn van het voetbalveld stond. Het ene oog op zijn zoontje – die druk in de weer was met de bal – en het andere op de ondernemer om hetgeen dat hij hem zojuist verteld had. Zeker toen de man hieraan toevoegde: “Ik heb daar ook helemaal geen tijd voor.” Met een achtergrond in marketing en sales wist Enzo meteen dat de man in kwestie een hoop kansen misliep. Want als je bedrijf zich online niet laat horen, hoe weten potentiële klanten die op social media scrollen dan dat je bestaat? Waar je goed in bent en hoe je ze kunt ontzorgen?
Sociale manieren
De uitspraak van de ondernemer bleef door zijn gedachten spoken. Gedreven door nieuwsgierigheid ging hij op onderzoek uit en ontdekte dat veel bedrijven weinig tot helemaal niets met online marketing doen. Enzo besloot niet langer alleen de voetbalclub RKSV Boxtel te ondersteunen als sponsor, maar ook een online marketingbureau op te richten om bedrijven te helpen het maximale uit hun online marketinginspanningen te halen. Zo ontstond Social Manners, oftewel: sociale manieren! Want de online aanwezigheid van jouw bedrijf is een belangrijk visitekaartje. De start van het bedrijf verliep vlot en succesvol.
Krachten bundelen
Inmiddels heeft Enzo versterking van drie creatievelingen. Julia weet dankzij haar journalistieke achtergrond alles van taal en heeft een kritische blik op copywriting. Merlijn duikt dagelijks met een overvloed aan ideeën in de grafische kant van jouw project. En Evi? Zij zorgt ervoor dat jouw content altijd een creatieve invalshoek heeft.
Allemaal hebben we onze eigen expertise. Met deze mix weten we precies hoe we jouw bedrijf het beste kunnen helpen. Jouw online marketing is onze passie!