Laten we beginnen met een informeel kennismakingsgesprek om meer over jou en je bedrijf te weten te komen. We zijn benieuwd naar wie jij bent en waar jouw bedrijf in uitblinkt. Tijdens dit gesprek delen we ideeën en onderzoeken we of onze dienstverlening aansluit bij jouw wensen en doelstellingen. Een vrijblijvende ontmoeting om te zien of er een match is. Een goede samenwerking begint met een goede klik!
Google advertising (SEA)
Google advertising (Google adverteren) stelt onze SEA-specialisten in staat om doelgericht te adverteren op basis van zoekwoorden die voor jouw bedrijf relevant zijn. Met krachtige analysetools kunnen we de prestaties van jouw advertentie volgen en optimaliseren. Zo kunnen we samen de doelgroep effectief bereiken. We helpen je graag middels Google adverteren jouw bedrijfsdoelstellingen te realiseren!
Wat is Google adverteren?
Google adverteren, ofwel Google advertising, verwijst naar het gebruik van Google haar advertentieplatforms, zoals Google Ads, om online advertenties te maken en weer te geven. Ons doel van Google adverteren is om de zichtbaarheid van jouw bedrijf te vergroten, gericht verkeer naar de website te genereren en potentiële klanten te bereiken op het moment dat ze actief zoeken naar relevante informatie of producten.
Adverteren via Google
Gevonden worden op ’s werelds meest populaire zoekmachine? Dat klinkt interessant! Google wordt dagelijks wereldwijd door miljarden mensen gebruikt. Door via Google te adverteren, krijg je de kans om jouw boodschap aan een enorm publiek te verkondigen dat actief op zoek is naar informatie, producten of diensten die verband houden met jouw bedrijf. Oftewel: met Google advertising kun je mensen bereiken die specifiek op zoek zijn naar wat jij te bieden hebt.
Plan van aanpak en strategie
Wat zijn jouw bedrijfsdoelstellingen zijn en hoe kan Google adverteren hieraan bijdragen? Wil je bijvoorbeeld meer leads of offerteaanvragen genereren, of ligt de focus op het verhogen van gericht verkeer naar jouw website? Ook is het van belang om te bepalen hoeveel budget je per lead, offerteaanvraag of aankoop op je website beschikbaar hebt. Deze strategische vragen moeten helder zijn voordat we aan de slag gaan met SEA-campagnes op Google. We adviseren je hier graag over!
Instellen metingen en campagnes bouwen
Nadat we de doelstellingen hebben vastgesteld, zal onze SEA-specialist de metingen instellen in Google Analytics 4. Hierdoor kunnen we gedurende de campagne de opbrengsten meten. Zo weten zowel wij als jij als de campagne live is hoe de campagne scoort en waar aanpassingen nodig zijn. Zodra we de metingen hebben getest en geoptimaliseerd, kunnen we overgaan tot het bouwen van de campagnes en starten met Google adverteren.
Publicatie, rapportage en optimalisatie
Na publicatie houdt onze Google specialist een scherp oog op jouw SEA-campagnes, optimaliseert deze indien nodig en zorgt ervoor dat jouw budget optimaal wordt benut. Tijdens het traject blijven we nauw met elkaar in contact om samen het beste resultaat te behalen. Zo werken we continu op een effectieve manier aan jouw bedrijfsdoelstellingen. Heb jij net als wij al zin om te beginnen met Google advertising? We horen graag van je!