Skip to main content

Vrijblijvend sparren over social advertising

We zijn benieuwd naar jou en je bedrijf! We beginnen daarom met een laagdrempelig kennismakingsgesprek. Vanuit hier wisselen we ideeën uit. Hebben jouw wensen en bedrijfsdoelstellingen raakvlakken met onze dienstverlening? Een vrijblijvend gesprek, waarin we simpelweg kijken of er een match is!

Analyse website

Is jouw doelstelling meer bezoekers naar de website trekken? Dan is het handig om voor het adverteren de gebruiksvriendelijkheid van de website te checken. Dat doen we graag voor je! Zodra de advertentiecampagnes online staan, meten we hier grondig de resultaten van. Meten is weten! Deze data delen we uiteraard met jou.

Plan van aanpak en strategie

Nu bekend is wat jouw wensen en bedrijfsdoelstellingen zijn, formuleren we een advertentiestrategie voor op social media. Onderdeel daarvan is dat we samen bepalen wie de doelgroep is die je wil bereiken. Welke soort klanten bedien je nu? En welke potentiële klanten wil je bereiken? Hebben we dat in kaart gebracht, dan gaan we nadenken over welke boodschap we via social media verkondigen. Wat wil jij vertellen? En wat wil de doelgroep horen? Daarbij is de toon van de boodschap heel belangrijk. Als jij klanten altijd informeel aanspreekt, kan het verstandig zijn deze stijl in geschreven tekst aan te houden. Samen bepalen we deze ‘tone of voice’ en onderzoeken we op welk online platform de doelgroep actief is. Denk hierbij aan bijvoorbeeld Facebook, Instagram of LinkedIn. Als alles rond is, maken wij een duidelijke en overzichtelijke planning. Zo weet jij altijd wanneer er wat gepost gaat worden. Handig, hè?

Publicatie en rapportage

Jij bent specialist in jouw business en wij in onze business! Daarom vinden we het belangrijk om de socialmedia-advertenties voor publicatie ter goedkeuring naar jou te sturen. Dat doen we via WhatsApp of e-mail, wel zo makkelijk! Op- en aanmerkingen zijn meer dan welkom. Graag zelfs! Afsluitend kijken we natuurlijk wat de advertenties hebben opgeleverd. Hoe scoren deze ten opzichte van het budget? Waar kunnen we bijsturen? Deze data delen we uiteraard met je. Zo bereiken we samen het beste resultaat!