We zijn benieuwd naar jou en je bedrijf! We beginnen daarom met een laagdrempelig kennismakingsgesprek. Vanuit hier wisselen we ideeën uit. Hebben jouw wensen en bedrijfsdoelstellingen raakvlakken met onze dienstverlening? Een vrijblijvend gesprek, waarin we simpelweg kijken of er een match is!
Adverteren via
social media
Heb jij een aantal duidelijke bedrijfsdoelstellingen? Deze kun je vaak nog sneller behalen door te adverteren via social media, het zogenoemde ‘social advertising’. Denk bijvoorbeeld aan nieuwe werknemers of klanten. Wie weet is adverteren via Instagram of Facebook voor jouw bedrijf interessant! Daar gaan we graag met je over in gesprek.
Wat is adverteren via social media?
Met social advertising krijgt jouw post op social media een extra boost. Door via social media te adverteren kun je namelijk een specifieke doelgroep bereiken die jouw boodschap op het juiste moment ziet. Dat kan heel interessant zijn! Om dit te bereiken zijn er enkele voorwaarden waaraan jouw website en social media moeten voldoen. Uiteraard bespreken wij deze met je. Samen formuleren we op basis van jouw wensen en input een advertentiestrategie.
Waarom social advertising uitbesteden?
Effectief de doelgroep bereiken via Facebook, Instagram of LinkedIn vereist zowel expertise als tijd. De complexiteit van advertentiemanagementsystemen leidt er vaak toe dat advertenties verkeerd worden ingesteld, wat resulteert in verspilde tijd en geld. Het uitbesteden van deze taken aan experts met meer dan 10 jaar ervaring is daarom een verstandige beslissing. Of je nu streeft naar meer leads, offerteaanvragen of een groter bereik: wij begeleiden je van begin tot eind in dit proces!
Analyse website
Is jouw doelstelling meer bezoekers naar de website trekken? Dan is het handig om voor het adverteren de gebruiksvriendelijkheid van de website te checken. Dat doen we graag voor je! Zodra de advertentiecampagnes online staan, meten we hier grondig de resultaten van. Meten is weten! Deze data delen we uiteraard met jou.
Plan van aanpak en strategie
Nu bekend is wat jouw wensen en bedrijfsdoelstellingen zijn, formuleren we een advertentiestrategie voor op social media. Onderdeel daarvan is dat we samen bepalen wie de doelgroep is die je wil bereiken. Welke soort klanten bedien je nu? En welke potentiële klanten wil je bereiken? Hebben we dat in kaart gebracht, dan gaan we nadenken over welke boodschap we via social media verkondigen. Wat wil jij vertellen? En wat wil de doelgroep horen? Daarbij is de toon van de boodschap heel belangrijk. Als jij klanten altijd informeel aanspreekt, kan het verstandig zijn deze stijl in geschreven tekst aan te houden. Samen bepalen we deze ‘tone of voice’ en onderzoeken we op welk online platform de doelgroep actief is. Denk hierbij aan bijvoorbeeld Facebook, Instagram of LinkedIn. Als alles rond is, maken wij een duidelijke en overzichtelijke planning. Zo weet jij altijd wanneer er wat gepost gaat worden. Handig, hè?
Publicatie en rapportage
Jij bent specialist in jouw business en wij in onze business! Daarom vinden we het belangrijk om de socialmedia-advertenties voor publicatie ter goedkeuring naar jou te sturen. Dat doen we via WhatsApp of e-mail, wel zo makkelijk! Op- en aanmerkingen zijn meer dan welkom. Graag zelfs! Afsluitend kijken we natuurlijk wat de advertenties hebben opgeleverd. Hoe scoren deze ten opzichte van het budget? Waar kunnen we bijsturen? Deze data delen we uiteraard met je. Zo bereiken we samen het beste resultaat!